vrijdag 18 augustus 2017

Whimsy Stamps Release: Day 2

Hello and welcome on the last day of the August Release from Whimsy Stamps.Today I've something extra special hihi. I'm showing the new "See Ya Later Alligator" stamp set. This is the last stamp set I illustrated for Whimsy Stamps.                * Hallo en welkom op de laatste dag van de augustus release van Whimsy Stamps. Vandaag heb ik iets extra speciaal hihi. Ik laat de nieuwe "See Ya Later Alligator" stempelset zien. Dit is de laatste stempel set die ik voor Whimsy Stamps heb geïllustreerd.


This stamp set is inspired by my trip in December; South Africa. It was very rainy in the period we visited Africa. That's why the rivers in the wild parks where higher than usual. One of the mornings we could see a crocodile so close looking for some fishes. This was such an amazing experience, so I had to make something with a crocodile. For the stamp set I tried to mix and match funny sentiments with illustrations. Below you can see a close up:                * Deze stempel set is geïnspireerd door mijn reis van december; Zuid-Afrika. Het was erg regenachtig in de periode dat we Afrika bezochten. Daarom waren de rivieren in de wilde parken hoger dan gebruikelijk. Een van de ochtenden konden we een krokodil van zo dicht bij zien zoeken naar wat vissen. Dit was zo'n geweldige ervaring, natuurlijk moest ik iets maken met een krokodil. Voor de stempelset heb ik geprobeerd om grappige boodschappen te combineren met illustraties. Hieronder zie je een close-up:


I hope you see the versatility in this stamp set. On my card I made a scene for I friend I need to see more often.                 * Ik hoop dat je de veelzijdigheid in deze stempel set ziet. Op mijn kaart heb ik een scène gemaakt voor een vriend die ik vaker moet zien.


I hope you catch up with some friends in the weekend!                * Ik hoop dat jullie dit weekend ook wat verloren tijden met vrienden kunnen inhalen!




http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-add-sentiment/

2 opmerkingen: